Wednesday, October 20, 2010

20102010

hari nie 20102010..
mungkin bg sesiape yg besday 20hb 10 xksah thun per,
mereke bngga..sbb is hnye dtg skali jer..

tp bg aku tarikh nie bermakner jugak..
sbb tarikh 20102010 ni genap la aku bjerja selama 3 bulan
skali maksud sudah hbs training season..
skrg hnya tggal utk buat repot jer...

sekejap benar 3 blan nie..
dlam 3 blan nie macm2 da aku blajar..
klau dlu blan pertama aku msuk opis tp2 hri mesti sempat mngadap internet..
smbil bce pper2 online..
hbs smue website pper aku bukk..

bile msuk blan ke 2,da mule dpt email cmpeny..
time nie bes sket sbb bleh gk chating2 email gn kawan..
xde la bosan sgt..klo osan2 pn bce FWD email...

dan bile da blan ke 3 nie,
da strt da hidup sbgai engineer..
nk ddk kt meje pn da ssh..
kjap2 msuk meeting..
kjp2 kne g line..
kjap2 de discussion..
kdg2 tu blik ke mje sbb nk amek data jer.
ps2 g msuk line blik...
blik pn da xtntu mse...
adussss..ini kah yg di panggil engineer...

aku hnya boleh memohan kepada-Nya..
agar dikuatkan semngat aku..
yg kdang2 smakin lntur d mkan tekann..

aku memmohan kepada maha pencipta..
agar di permudahkan segala urusan aku..
xkire di dunia atau pn di akhirat...

aku hnya mengharap kepda maha pendegar..
agar aku sntiasa yakin dalam setiap keputusan yg aku buat...
agar keputusan itu mmberi kebaikan kepada diri ku dan kilng..

aku hanya meminta kepada maha pelindung..
aku sentiasa dilindungi rahmat dan kasih sayang-Mu..
dan diberkati segala amalan yg aku kerja kan...

dan akhir sekali,
aku bersyukur kepada mu ya Allah...
diatas segala nikmat yg telah engkau berikan kepada ku...
xterkira nikmat yg telah engkau berikan padaku..aku bersykur pada-Mu...
terima kasih ya Allah.....

5 comments:

aPiz said...

huhuhu...sebak membacanye!!

InGkLate said...

wah.. lame xdgr cite ko cai... da jd engineer eh.. mantap r bro...keke..

Quc@i said...

apiz::ko sebak ker perli...hahahhaa

naian::xdela..mne de engineer..macai jepun jer...

The Sharkox said...

Hoho..enjineerrr melayu kompeni jepun.boleh open table lepas ni...

Quc@i said...

xdehal la nk open table..tp time psang blik ko kne tolong la...hahahaha