Wednesday, July 14, 2010

aku sudah bersedia.....

kalau dlu orang tanye kenapa x keje kt kilang jer..kos ko ni mmg senag..smue kilng nk pakai..
aku akn menjawab..aku blom bersedia n aku nk mncrik pngalaman laen dulu..aku kje sendiri,bukk bisness..tp dgn keadaan ekonomi yg xmenentu,aku mmnjadi smakin xberani untuk berniaga..(mungkin kurang pngalaman dlm selok belok bisness)...
kemudian aku kje kt FRIM..new knowledge utk dri aku..slame ni aku xpnah amek tau psal pokok2 kt mlaysia ni,tb2 aku kne stdy blik psal pokok n kayu..wlaupn sekejap,tp bnyak yg aku da blajar..terutama (cintailah hutan kt malaysia..da nk pupus da smue)hahaha.....
Dan sekarang aku da bersedia utk mengaplikasikan semua ilmu2 yg telah aku pelajari selama 4 thun..isyaAllah aku da bersedia untuk mnjadi seorang JURUTERA...memohon keredhaan dari-Mu ya Allah..semoga ia akn mnjadi yang terbaik utk dri aku....

3 comments:

sourplum said...

aku pon ngh cari kje jgk ni.
huhu
ssh dow kje skg.
haih

Miss Haniza said...

tahniah sahabatku...

Lang Legar said...

yob, teman pun nak koje kilang..
ate ape ghupenye keje di shah alam tu yer?