Tuesday, January 26, 2010

aku dan kerja...

salam utk semue...

klo kome nk tau,nie le kje teeman skrg..bergambar dan melompat..ok kan..hehhe

ssh gk la nk buat aksi nie..klo korg nk blajr gn aku bleh jer..tp kne la de pngeras ye...hehhee


nie la aksi men luncur air yg aku tlh bejaye buat..hehhee


bertukarrrr!!!!!!!!!


no komennn plzzz....


mse aku nk lending nie,kaki aku trsngkut kt plang besi 2..mmg skit..nasib baik xterkoyk seluar..hahaha

sktk knie jer la yg dpt temn tnjuk kn koje teman pada kome smue..hrp kome smue memahami koje temn nie..klo kome xpham2 jgk,baik korg g mndi bunge..insyaAllah korg akn mndpat jodoh dgn cepat...hahahahhahaha

utk post kali nie,meh kite smue renungi ayt ini:

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

Dan apabila manusia disentuh oleh sesuatu bahaya, dia segera berdoa kepada Tuhannya dengan keadaan rujuk kembali bertaubat kepadaNya; kemudian apabila Allah memberikannya sesuatu nikmat (sebagai kurnia) daripadaNya, lupalah dia akan segala bahaya yang menyebabkannya merayu kepada Allah sebelum itu dan dia pula menjadikan sekutu-sekutu bagi Allah, untuk
menyesatkan dirinya (dan orang lain) dari jalan Allah. Katakanlah (kepadanya): Bersenang-senanglah engkau dengan kekufuranmu itu bagi sementara, sesungguhnya engkau dari penduduk Neraka.


Surah Az Zumar (rombongan-rombongan) ayat 8.


Renung2kan…dan Selamat beramal…



2 comments:

Lang Legar said...

weh aku nak blajo wat cam gambo no 1 tue haha..

Quc@i said...

haha..bleh jer..bg no anis dlu/...hahhaah